دانلود بازی

دانلود بازی برای کامپیوتر

دانلود بازی

دانلود بازی برای کامپیوتر

۵۰ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

Ships 2017 بازی جدید و بسیار جذابی در سبک شبیه سازی است که توسط PlayWay S.A. برای کامپیوتر منتشر شده است. کنترل بیش از سه گونه از کشتی های ویژه نیروی دریایی را به دست گیرید. ماموریت های مختلف را در آب های خطرناک دریای بالتیک به انجام برسانید. در یافتن اشیاء از کف دریاها مشارکت کنید. محموله های سنگین را به مقصدهای مختلف حمل و نقل کنید و در ماموریت های مختلف امداد و نجات و حمل و نقل شرکت کنید تا بتوانید با طی کردن مراحل مختلف بازی کشتی های خود را ارتقاء دهید و همزمان که به ماموریت های مختلف و تجارت مشغول هستید، از دزدان دریایی و خطرات دیگری که در دریاها شما را تهدید می کنند، غافل نشوید…

ships-2017-www-freegames-ir

دانلود بازی Ships 2017 نسخه PLAZA برای PC

  • ۰
  • ۰

Sid Meier’s Civilization VI برنده جایزه ۲۰۱۵ E3 در رابطه با بهترین بازی PC و بهترین بازی استراتژیک که توسط ۲k منتشر شده جدیدترین نسخه از سری بازی های Civilization است که بیش از ۳۵ میلیون نسخه از آن بفروش رسیده است. Sid Meier’s Civilization که در اصل توسط طراح معروف Sid Meier ساخته شده است، بازی مبتنی بر نوبتی است که در آن شما سعی به ساخت امپراطوری خاص خودتان دارید تا در برابر آزمون تاریخ خودتان را محک بزنید. با برپایی و هدایت یک تمدن به دست خودتان از عصر پاره سنگی تا عصر اطلاعات تبدیل به حاکم جهان شوید. در این بازی شما به جنگ، هدایت دیپلماسی، پیشبرد فرهنگ می پردازید و پابه پا با بزرگترین رهبران تاریخ سعی می کنید تا بزرگترین تمدنی که تاکنون وجود داشته است را بسازید.

sid-meiers-civilization-vi-www-freegames-ir

دانلود بازی Sid Meier’s Civilization VI نسخه CODEX برای PC

Sid Meier’s Civilization VI راه های جدیدی برای تعامل با دنیایی که می سازید ارائه می دهد: شهرها به صورت فیزیکی طی نقشه گسترش می یابند، تحقیقات فعالانه در زمینه فرهنگ و فناوری پتانسیل های جدیدی را بوجود می آورند و همچنان که شما سعی در برنده شدن در این بازی دارید، رقبایتان نیز بر اساس ویژگی های تاریخی سعی به خرید اقلامی برای پیشرفت می کنند.

  • ۰
  • ۰

Zombie Catchers بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجراجویی برای اندروید است. در این بازی زامبی ها به کره زمین هجوم آورده اند و سیاره زمین را بشدت آلوده کرده اند اما خوشبختانه دو تاجر بین کهکشانی به نام ها A.J و Bud از آن جایی که می خواهند در زمین نیز تجارت راه بیندازند تصمیم می گیرند که با هم زمین را باری دیگری ایمن کنند و از زامبی ها استفاده تجاری کنند. آن ها برای شکار زامبی ها نقشه می کشند….

zombie-catchers-www-freegames-ir

دانلود بازی Zombie Catchers نسخه V1.0.20 برای Android

از انباری از تله ها و ابزارها که بازی در اختیار شما قرار می دهد برای شکار و دستگیری زامبی ها استفاده کنید، آن ها را به آزمایشگاه زیرزمینی مخفی تان ببرید … و از آن ها بهره ببرید.

  • ۰
  • ۰

Crazy Machines 3 بازی جدیدی در سبک شبیه سازی و استراتژی برای کامپیوتر است که توسط Daedalic Entertainment این بار با سرعت بالاتر، شتاب بیشتر، حرفه ای تر و پیشرفته تر از قبل منتشر شده است. قطعات گم شده ماشین ها را سرجایشان قرار دهید و ماشین هایی کارآمد و هوشمندانه بسازید تا معماهایی مانند این را حل کنید: چطور با موفقیت صورت یک مجسمه مصری را سوراخ کنید؟ چطور با یک کمان با دقت بالا به یک هدف متحرک تیز اندازی کنید؟ چطور یک ماشین فضایی قدیمی را به کار بیندازید و غیره. از سیستم های فیزیکی به نفع خودتان استفاده کنید، مهم نیست که این ابزار الکتریکی، انفجاری، لیزری، نوری یا بادی باشند. با سرهم بندی تراشه ها و دقت به جزئیات می توانید اشیایی با ویژگی های منحصر بفرد بسازید. هیچ چیز در این بازی غیر ممکن نیست مثلا  اگر قطعه ها و تخته های چوبی را دوست ندارید، می توانید مواد دیگری مثل فلز و سنگ را انتخاب کنید و ابعاد، جهت و رنگ آن ها را نیز تغییر دهید و در نهایت ماشین خودتان را بسازید. و هنگامی که ماشین خاص خودتان را ساختید می توانید با یک کلیک آن را با کل دنیا به اشتراک بگذارید!

عکس دانلود بازی Crazy-Machines-3-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Crazy Machines 3 نسخه RELOADED برای PC

  • ۰
  • ۰

Manual Samuel بازی جدیدی در سبک ماجرایی است که توسط Curve Digital برای کامپیوتر منتشر شده است. ساموئل  با مرگ پیمان بسته است که برای ۲۴ ساعت بدون دریافت هیچ کمکی زنده بماند. شما باید در نقش ساموئل بازی کنید تا هر کاری برای زنده ماندنش لازم است، از جمله نفس کشیدن را برایش انجام دهید. ساموئل یک بچه پولدار بوده که در زندگیش هیچ کار مفیدی انجام نداده است! حتی یک اشتباه کوچک نیز ممکن است به قیمت جانش تمام شود. پس شما برای زنده ماندن ساموئل باید کنترل همه اجزای بدنش را بدست بگیرید. داستان بازی در رابطه با مرگ، رستگاری و عشق است و هر حرکتی که انجام دهید مستقیما در زندگی ساموئل تاثیر می گذارد.

عکس دانلود بازی manual-samuel-www-freegames-ir

دانلود بازی Manual Samuel برای PC

بیش از ششصد خط دیالوگ برای مود داستانی نوشته شده است. تمامی محیط های بازی دو بعدی هستند. یک مود مشارکتی نیز برای این بازی ماجرایی وجود دارد و شما می توانید کنترل بدن ساموئل را همزمان با یک بازیکن دیگر بدست بگیرید. اما برای موفقیت در این مود مشارکتی باید با کسی که با شما همکاری می کند، کاملا هماهنگ باشید.اگر می خواهید به ساموئل کمک کنید تا زندگیش را نجات دهید باید بسیار دقت کنید. Manual Samuel تجربه بسیار عالی از بازی های ماجرایی در محیط دوبعدی را برای شما ایجاد خواهد کرد.

  • ۰
  • ۰

Thumper بازی جدیدی در سبک اکشن است که توسط Drool برای کامپیوتر منتشر شده است. در این بازی شما وارد فضایی بی پایان می شوید تا مهارت هایتان را به چالش بکشید. این بازی یک بازی دقیق بر اساس فیزیک است که شما آزادانه با سرعت بالا در آن به سیر و گردش می پردازید. این موجود شبیه سوسک که شما کنترل آن را به دست دارید با سایر موجودات بسیار متفاوت است و می تواند محیط ها را یکی پس از دیگری بدون هیچ محدودیتی اکتشاف کند. کنترل های بازی بسیار ساده هستند و برای حرکت دادن شخصیت اصلی فقط باید از ماوس و دکمه های آن استفاده کنید. از آنجایی که در فضا هستید هیچ جاذبه ای وجود ندارد بنابراین باید حین حرکت در مسیرها بسیار با دقت باشید. اگر از جاده خارج شوید طی چند ثانیه بازی را می بازید. Thumper در مجموع شامل نه مرحله لذت بخش است. و با اینکه گیم پلی بازی بسیار ساده است، توسعه دهندگان بازی روی فیزیک بازی کار زیادی کرده اند.

عکس دانلود بازی thumper-www-freegames-ir

دانلود بازی Thumper برای PC

با چند دقیقه انجام این بازی به آن علاقمند خواهید شد. همچنین بازی دارای چندین ترک صوتی خاص است که آن را بسیار بهتر کرده اند. می توان گفت این بازی اکشن یک شاهکار به تمام معناست. زیرا کاندید دریافت بیست و پنج جایزه مختلف شده است. علاوه بر این Thumper از طرف منتقدان و کاربران امتیاز ۹/۱۰ گرفته است که واقعا عالی است.

  • ۰
  • ۰

Endless Legend Tempest بازی جدیدی در سبک استراتژیک است که توسط SEGA برای کامپیوتر منتشر شده است. با این که بیشتر سطح سیاره ی ابهران شناخته شده است، اقیانوس های آن هنوز از اسرار زیادی حفاظت می کنند. قلعه هایی باستانی و ساخته هایی از دوران هایی دیگر هنوز هم جایگاه مردم مرموز و اسرار آمیزی به نام Fomorian ها است که در خدمت مقاصد باستانی خاصی هستند. اما هنگامی که کشورهای ابهران در حال یادگیری چگونگی ملاقات، تجارت، داد و ستد و جنگ در دریاها هستند، نیروی دیگری از زیر دریا سر بر می آورد. آنها موجوداتی عجیب و غریب هستند که به نظر می رسد به زندگی در دریا همراه با گونه هایی غیر قابل تصور خو گرفته اند. رویایی با آن ها و به مبارزه طلبیدنشان و درک نیروی جدیدی که ممکن است آن ها داشته باشند ضروری است. و شاید باید در برابر آن ها تسلیم شد…

عکس دانلود بازی endless-legend-tempest-www-freegames-ir

دانلود بازی Endless Legend Tempest نسخه HI2U برای PC

  • ۰
  • ۰

Rogue Continuum بازی جدیدی در سبک اکشن و استراتژی است که توسط Rocktastic Games برای کامپیوتر منتشر شده است. یک تفنگدار دریایی زیرک و توانا، یک اسنایپر سرزمین های یخی، یک ربات آدمکش و یک اشراف زاده مسلح به یک اره برقی، با سفر در زمان به گذشته باز می گردند تا زمین را از تخریبی انبوه نجات دهند. سال ۲۸۹۰ میلادی است و زمین توسط نیروی ناشناخته ی بیگانه ای به قطعات کوچک تقسیم شده است. تنها امید بشریت نیرویی ضربتی گلچین شده از سربازان فوق العاده کهکشانی است که خوشبختانه موفق به فرار به پیش نمونه یک سفینه فضایی شده اند که می تواند ۲۸ سال به عقب سفر کند. این گروه به عقب بر می گردند و سعی می کنند نیروهای بیگانه را از همان‌جا سربه نیست کنند.

rogue-continuum-www-freegames-ir

دانلود بازی Rogue Continuum نسخه PLAZA برای PC

می توانید بازی را به صورت تک نفره یا مشارکتی با حداکثر سه نفر انجام دهید، از بین چهار شخصیت مجزا که هر یک سبک بازی، اسلحه و توانایی های خاص خود را دارند یکی را انتخاب کنید. امتیازات لازم را بدست آورید تا بتوانید حالات و توانایی های هر شخصیت را آپگرید کنید و نقشه های لازم را پیدا کنید تا بتوانید سلاح ها را در زرادخانه ی بازی آنلاک و آپگرید کنید.

  • ۰
  • ۰

warshift ترکیب منحصر بفردی از المان های گیم پلی نقش آفرینی، اکشن و استراتژی از ژانری خلاقانه است که توسط Nominia Ltd برای کامپیوتر منتشر شده است. در این بازی می توانید پایگاه خودتان را ساخته، نیروهایتان را مدیریت کرده و سپس دشمنتان را با انواع سلاح هایی که در اختیار دارید، در نبردهایی پویا شکست داده و شخصیت های اصلی خودتان را سفارشی کنیم. برای این گیم پلی غیر معمول نیاز است که سبک بازی تان را کاملا تغییر دهید. این بازی تنها توسط یک نفر ساخته شده که طراح بازی، هنرمند و برنامه نویس پروژه بوده است. وی بیش از ۵ سال به سختی کار کرده تا بسیاری از ایده های خودش و جامعه ی بازی های کامپیوتری را پیاده سازی کند.

عکس دانلود بازی warshift-www-freegames-ir

دانلود بازی  warshift نسخه SKIDROW برای PC

  • ۰
  • ۰

Mantis Burn Racing بازی جدیدی در سبک مسابقه‌ای است که توسط VooFoo Studios برای کامپیوتر منتشر شده است. این بازی که مسابقات سپر به سپر فوق سریع را با گیم پلی لمسی و حسی و تصاویری خیره کننده ترکیب می کند، یکی از جذاب ترین و همه جانبه ترین مسابقات اتومبیل رانی کامپیوتری است. ماشین هایی خارق العاده مخصوص مسابقه را در مسیرهایی که با جزئیات دقیق و گرافیک هایی فوق العاده  طراحی شده اند و در مسابقاتی بسیار خطرناک و پرسرعت که در آن برنده شدن همه چیز است، برانید. مهارت هایتان را در حالت فوق حرفه ای بازی که امکان تقسیم صفحه بازی به چهار بخش را می دهد و در مودهای آنلاین که تا ۸ بازیکن می توانند همزمان در آن بازی کنند به چالش بکشید. Mantis Burn Racing دارای سیستم ارتقاء است که به بازیکنان گزینه هایی بسیار حرفه ای و قابلیت بازی فوق العاده ای را می دهد این بازی با ارائه هیجانی بی نظیر گزینه ای بسیار مناسبی برای عاشقان سرعت خواهد بود…

عکس دانلود بازی mantis-burn-racing-www-freegames-ir

دانلود بازی Mantis Burn Racing نسخه HI2U برای PC