دانلود بازی

دانلود بازی برای کامپیوتر

دانلود بازی

دانلود بازی برای کامپیوتر

۳۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

The Falling Nights بازی جدیدی در سبک Indie، Gore و خشونت آمیز است که در سال ۲۰۱۷ توسط Delusion Arts Entertainment, LLC برای کامپیوتر منتشر شده است. The Falling Nights بازیکنان را وارد دنیایی پر از اسرار، رموز و چالش های مختلف و داستانی حماسی می کند. داستان بازی از یک روز عادی شروع می شود که فردی به نام جیک دخترش را همراهی می کند تا به کلاس برساند. در راه وقتی وارد مترو می شوند اتفاق عجیبی روی داده و این دو را به برزخی بین سال ۱۹۷۴ و زمان حال می کشاند. ظاهرا در آن زمان اتفاق وحشتناکی در این مترو اتفاق افتاده است. جیک به دام افتاده و باید همه تلاشش را کند تا دخترش را که توسط یک سایه مرموز ربوده شده برگرداند…

عکس دانلود بازی The-Falling-Nights-www.FreeGames.iR

دانلود بازی The Falling Nights نسخه HI2U برای PC

  • ۰
  • ۰

Skylar & Plux: Adventure On Clover Island بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی است که در سال ۲۰۱۷ توسط Grip Digital برای کامپیوتر منتشر شده است. این بازی ماجراجویی به سبک سه بعدی و با گیم پلی کلاسیک و داستانی جذاب ساخته شده است که بازیکنان را به محیط های بسیار زیبایی از جمله سواحل گرمسیری، غارهای آتشفشانی، قله های پوشیده از برف و بیابان های بی آب و علف و غیره می برد. در این بازی شما وارد ماجراجویی جذابی می شوید و باید تلاش خودتان را کرده و ابزارهای مختلفی را جمع آوری کنید که به شما در کاوش این بهشت زیبا و حفظ آن از نابودی کمک می کنند. در این راه باید با ارتشی از minionها مبارزه کرده و آپگریدهای قدرتمندی را که توانایی هایتان را افزایش می دهند پیدا کنید تا بتوانید با حل معماهای مختلف، گذشته پر رمز و راز این سرزمین را کشف کنید.

عکس دانلود بازی Skylar-and-Plux-Adventure-On-Clover-Island-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Skylar & Plux: Adventure On Clover Island نسخه GOG برای PC

  • ۰
  • ۰

Cities: Skylines – Mass Transit بازی جدیدی در سبک شبیه سازی و استراتژیک است که در سال ۲۰۱۷ توسط Colossal Order Ltd برای کامپیوتر منتشر شده است. این بازی جدیدترین نسخه از Cities: Skylines بازی شهرسازی است که جوایز متعددی برنده شده است. این نسخه چندین سیستم جدید را ارائه می دهد که به شهروندان کمک می کند که به سرعت سبک و مدل شهرشان را تغییر دهند. می توان در این نسخه به لطف کشتی ها، مونوریل ها، اتومبیل ها و بالن های مختلف مسافران را روی آب، قله کوه ها و حتی در آسمان به گردش و تفریح برد. علاوه بر این سیستم حمل و نقل جدید، امکان تغییر جاده ها، بازی کردن در سناریوهای جدید و غیره وجود دارد که به برنامه ریزان شهری گزینه های بیشتری برای افزودن سبک منحصر بفرد خودشان به شهرهای رو به رشد و توسعه شان می دهد.

عکس دانلود بازی Cities-Skylines-Mass-Transit-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Cities: Skylines – Mass Transit نسخه RELOADED برای PC

  • ۰
  • ۰

Mages of Mystralia بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی است که توسط Borealys Games برای کامپوتر منتشر شده است. در پادشاهی Mystralia برای پیروزی بیشتر از نیروی عضلانی نیاز به هوش و ذکاوت دارید. در این بازی با موجودات غول پیکر و قدرتمند روبرو می شوید و همچنین با معماهایی روبرو خواهید شد که حتی باهوش ترین افراد را به چالش می کشند بعلاوه باید بر موانعی غلبه کنید که توسط کسانی که نمی خواهند پیروز شوید سر راهتان قرار گرفته است. پس راه آسانی پیش رو نخواهید داشت. در این بازی شما نقش ضیا دختر جوانی را بازی می کنید که متوجه می شود که تولدش بر اساس سحر و جادو بوده است. متاسفانه در این سرزمین سحر و جادو ممنوع شده و این دختر سعی می کند به دنبال راهی باشد تا کنترل قدرت هایش را به دست گیرد. ضیا در سفرش با جادوگران تبعید شده‌ی مختلف دیگری با قدرت های جادویی مختلف ملاقات می کند و متوجه می شود که می تواند با ترکیب وردهای جادویی مختلف جادوهای جدیدی بیاموزد.

عکس دانلود بازی Mages-of-Mystralia-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Mages of Mystralia نسخه RELOADED برای PC

  • ۰
  • ۰

Empathy Path of Whispers بازی جدیدی در سبک ماجرایی است که در سال ۲۰۱۷ توسط Iceberg Interactive برای کامپیوتر منتشر شده است. در این بازی شما در ماجراجویی سورئالی قرار می گیرید و دنیایی متروکه را کاوش می کنید تا متوجه شوید که چه اتفاقی در این جهان روی داده و همه تلاشتان را می کنید تا تعادل را به این دنیا برگردانید. بازی از نقطه ای شروع میشود که شما در نقش شخصیت اول بازی در حالیکه با مرگ فاصله ی چندانی ندارید به سختی به هوش می آیید، نبض ضعیفی در سرتان می تپد و خودتان را در مکان مرموزی پیدا می کنید. اما این جا کجاست، چه اتفاقی اینجا افتاده و بقیه کجا هستند؟ خاطرات از دست رفته شما کلید بازسازی این جهان و برگرداندن آن به حالت عادی است. پس سعی کنید در این چالش پیروز شده و این دنیای اسرار آمیز را به حالت عادی برگردانید.

دانلود بازی Empathy Path of Whispers نسخه CODEX برای PC

  • ۰
  • ۰

Unclaimed World بازی جدیدی در سبک شبیه سازی، استراتژی و علمی تخیلی است که توسط  Refactored Games OÜ در سال ۲۰۱۷ برای کامپیوتر منتشر شده است. این بازی تلاش انسان ها را پس از نابودی زمین برای تصرف سیاره ای جدید بازگو می کند. سال ۲۲۳۸ است و انسان ها پس از سفری صد ساله در سیاره ای به نام Tau Ceti ساکن شده اند و شما در نقش مدیر کلونی ها باید سعی کنید با مدیریت صحیح منابع، افراد مختلف و محصولات گوناگون انسان ها را دوباره به دوران اوجشان برگردانید. Unclaimed World با الهام از بازی هایی همچون  The Settlers،  Dwarf Fortressو Paradox شبیه سازی دقیق و بی نظیری از شخصیت های مختلف، موجودات بیگانه و زندگی اجتماعی ارائه می دهد و جنگی بی پایان بین انسان ها و طبیعت وحشی در سیاره ای پر از خطرات و البته فرصت های جدید را به تصویر می کشد.

عکس دانلود بازی Unclaimed-World-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Unclaimed World برای PC

  • ۰
  • ۰

Don’t Touch The Zombies بازی جدیدی در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۷ توسط برای کامپیوتر منتشر شده است. در این بازی شما در نقش شکارچی زامبی باید از هزارتوهای پیچ در پیچ عبور کرده و آن ها را پاکسازی کنید و در این بسیار مراقب باشید که توسط زامبی ها آلوده نشوید، پس به زامبی ها دست نزنید و لمسشان نکنید! این بازی دارای گیم پلی جذاب و پویایی است و مودهای مختلفی برای حالات تک نفره و چند نفره ارائه می دهد. از ویژگی های کلی این بازی می توان به امکان جمع آوری آیتم های مختلف، اسکین های متفاوت، مودهای مختلف از جمله مود جمع آوری امتیاز، مود کشتار، مود رکورد زمانی و غیره اشاره کرد.

عکس دانلود بازی Dont-Touch-The-Zombies-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Don’t Touch The Zombies برای PC

  • ۰
  • ۰

Ashes of Kanaka بازی جدیدی است که در سال ۲۰۱۷ توسط Dogwood Gaming برای کامپیوتر ساخته شده است. این بازی تلاش بشر برای زنده ماندن را روایت می کند. پس از این که در اثر عدم کنترل جمعیت زمین و رشد بی رویه آن منابع زمین به اتمام می رسد انسان ها به دنبال یافتن خانه ای جدید چشم به آسمان ها می دوزند. داستان این بازی مربوط به چندین سال پس از اولین ورود انسان ها به سیاره Kanaka است، در این زمان تمدن های مختلفی شکل گرفته اند و شهرهای مختلفی در گوشه گوشه ی این سیاره ساخته شده اند. هدف شما در Ashes of Kanaka این است که نژاد بشر را از فناوری های مخرب و تمدن های کهنی که ادعای خدایی دارند حفظ کنید. اما همین که اولین بررسی هایتان را شروع می کنید متوجه یک مسابقه بزرگتر بین کهکشانی می شوید که برنده آن تصاحب سیاره را بدست می گیرد، بشریت به این پیروزی نیاز دارد و چشم بشر به دنبال شماست پس از تمام نیرو و فکرتان برای پیروزی و نجات بشریت استفاده کنید.

عکس دانلود بازی Ashes-of-Kanaka-www.FreeGames.iR
دانلود بازی Ashes of Kanaka نسخه PLAZA برای PC

  • ۰
  • ۰

A SECOND BEFORE US بازی جدیدی در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۷ توسط DimleTeam برای کامپیوتر منتشر شده است. ماجراهای این بازی مربوط به چندین سال پس از یک حادثه عظیم است که تقریبا کل زمین را نابود کرده و فقط عده کمی از انسان ها توانسته اند زنده بمانند. این بازماندگان مجموعه هایی به نام دلتا ساخته و در آنجا زندگی می کنند و هدف اصلی آن ها جمع آوری اطلاعات لازم برای حفظ بشریت و انتقال آن به نسل های بعدی است و بنا به دلایلی بخشی از حافظه این افراد قفل شده است. کلونی هایی که انسان ها در آن زندگی می کنند قوانین سختگیرانه ای دارند و ساکنین آن ها در تنهایی مطلق زندگی می کنند. این افراد هیچ اسمی ندارند و با شماره، شناسایی می شوند. شما در این بازی نقش فرد شماره ۱۸۳ را بازی می کنید و یک فرد معمولی مثل سایر ساکنین هستید. اما روزی زندگی شما تغییر می کند و شما شانس کشف کردن اسرار دلتا را پیدا می کنید. فکر می کنید بتوانید بدرستی از این موقعیت استفاده کرده و سرنوشت خودتان و بقیه ساکنین را تغییر دهید؟

عکس دانلود بازی A-SECOND-BEFORE-US-www.FreeGames.iR

دانلود بازی A SECOND BEFORE US نسخه PLAZA برای PC

 

A SECOND BEFORE US گرافیک های زیبایی دارد که جو و اتمسفر بازی را بخوبی منتقل می کنند. همچنین داستانی جذاب با چندین خط سیر مختلف، لوکیشن های متنوع از مکان های باستانی تا آزمایشگاه های علمی مدرن و ماموریت های چالش برانگیز مختلف از سایر ویژگی های این بازی است.

  • ۰
  • ۰

NBA Playgrounds بازی جدیدی در سبک ورزشی است که در سال ۲۰۱۷ توسط استودیوی Mad Dog Games, LLC برای کامپیوتر منتشر شده است. بازی NBA Playgrounds شبیه سازی فوق العاده و منحصربفردی از بازی های کلاسیک بسکتبال NBA ارائه می دهد. در این بازی می توانید به صورت آفلاین کسب مهارت کنید، با استفاده از یک PC به صورت ۳ نفره بازی کنید و در مود آنلاین مهارت هایتان را به رقبا نشان دهید. از ویژگی های این بازی می توان به مود چندنفره مشارکتی و رقابتی آنلاین و آفلاین، وجود تمام تیم های رسمی NBA، شبیه سازی صدها حرکت و مانور، امکان جمع آوری تمام بازیکنان مورد علاقه تان در یک تیم، سفر به زمین های بازی بسکتبال در نقاط مختلف دنیا و غیره اشاره کرد.

عکس دانلود بازی NBA-Playgrounds-www.FreeGames.iR

دانلود بازی NBA Playgrounds نسخه RELOADED برای PC