دانلود بازی

دانلود بازی برای کامپیوتر

دانلود بازی

دانلود بازی برای کامپیوتر

۳۲ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

Aporia: Beyond The Valley بازی جدیدی در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۷ توسط Green Man Gaming Publishing برای کامپیوتر منتشر شده است. این بازی سبک منحصربفردی از داستان سرایی بدون استفاده از دیالوگ و متن و همچنین مکانیک های معمایی جذاب ارایه می دهد و در واقع داستان های محیطی را در جهانی جذاب به تصویر می کشد. دنیای مرموز Ez’rat Qin که زمانی یک تمدن قدرتمند بوده حالا تبدیل به ویرانه ای شده و شما پس از صدها سال خواب در این سرزمین متروکه و بدون داشتن خاطره ای از گذشته به هوش می آیید. شما که غرقِ این جهان تاریک و مرموز اما زیبا با معماهای باستانی شده اید شروع به تلاش برای درک آن چه در این جهان روی داده می کنید و این که خود شما در حقیقت چه کسی هستید.

عکس دانلود بازی aporia-beyond-the-valley-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Aporia: Beyond The Valley نسخه CODEX برای PC

در واقع شما شروع به ماجراجویی و اکتشاف در این جهان با طبیعت عجیب و فناوری باستانی می کنید که تحت تسخیر روحی قرار دارد که در جنگل های مه آلود مستقر شده است. Aporia: Beyond The Valley با داستانی کاملا نو و جدید و معماهایی اسرارآمیز بازیکن را به چالش می کشد تا فعالانه این جهان را بررسی کرده و قطعه های داستان را سرهم کند تا در نهایت کشف کند چه اتفاقاتی در این جهان اسرار آمیز روی داده است. اکنون می توانید این بازی جذاب را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت فری گیمز دریافت کنید.

  • ۰
  • ۰

Strike Vector EX بازی جدیدی در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۷ توسط Ragequit Corporation برای کامپیوتر منتشر شده است. در این بازی اکشن که آدرنالین خون شما را به حداکثر خواهد رساند خلبانان مختلف تحت فرماندهی شما قرار دارند و بازی رقابتی بی نظیر را به تصویر می کشد که در آن مهارت های حرکتی و سرعت عمل شما محک زده خواهد شد. این شمایید که با انتخاب دقیق از بین طیف وسیع مهارت ها و سلاح هایی که در اختیار شما قرار می گیرد نیروهایتان را سازماندهی و هدایت می کنید و در مودهای متنوع و مختلف بازی از مود تک نفره تا انواع مودهای دیگر با اهداف و ماموریت های مختلف با دشمنان روبرو می شوید. پس اگر شما نیز از طرفداران این سبک بازی هستید اکنون می توانید این بازی هیجان انگیز را که مجهز به پشتیبانی ۶۴ بیت و هوش مصنوعی بسیار پیشرفته است به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت فری گیمز دریافت کنید.

عکس دانلود بازی strike-vector-ex-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Strike Vector EX نسخه CODEX برای PC

  • ۰
  • ۰

Yonder The Cloud Catcher Chronicles بازی جدیدی در سبک ماجرایی است که در سال ۲۰۱۷ توسط Prideful Sloth برای کامپیوتر منتشر شده است. ماجراهای این بازی در جزیره وسیع Gemea روی می دهد که مکانی بسیار سرسبز با هشت محیط مختلف از سواحل گرمسیری گرفته تا قله های پوشیده از برف است. هر یک از این لوکیشن ها گیاهان و جانوران خاص خود را دارد و علاوه بر این فصل ها و تغییر روز و شب نیز در این بازی شبیه سازی شده اند. Gemea که زمانی دست کمی از بهشت نداشته هنوز هم ظاهر گذشته خود را حفظ کرده اما یک نفرین شیطانی این سرزمین را به تاریکی کشیده است. شما به عنوان قهرمان بازی، اسرار و رموز این سرزمین را کشف می کنید و با کمک ارواح مختلف که قادر به از بین بردن تاریکی هستند سعی به نجات این سرزمین و مردم آن می کنید. این جزیره ساکنین خوش قلبی نیز دارند که با همکاری با آن ها بهتر می توانید به اهدافتان برسید. هم اکنون می توانید بازی Black The Fall را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت فری گیمز دریافت کنید.

عکس دانلود بازی yonder-the-cloud-catcher-chronicles-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Yonder The Cloud Catcher Chronicles نسخه RELOADED برای PC

  • ۰
  • ۰

Psebay بازی کم حجم جدیدی در سبک ماجرایی، ورزشی، مسابقه ای و شبیه سازی است که در سال ۲۰۱۷ توسط Eugeny Butakov برای کامپیوتر منتشر شده است. بازی Psebay که پیش از این محبوبیت بسیاری در پلتفرم اندروید کسب کرده حال برای کامپیوتر منتشر شده است. این بازی درواقع یک بازی هیجان انگیز در ژانر مسابقات موتورسواری با گیم پلی هیجان انگیز است که در آن شما هیجان بی نظیر پرش و پرواز بالای صخره ها و تپه های مختلف را تجربه می کنید که تنها در این بازی و هنگامی که دنیا زیر چرخ های موتور شما به لرزش در می آید این حس را خواهید داشت. بازی با اتمسفر خاص، محیط هایی که به زیبایی طراحی شده و با صداگذاری منحصر بفردی طراحی شده که حس خاصی به آن می دهد.

عکس دانلود بازی Psebay-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Psebay نسخه ALiAS برای PC

بویژه محیط های بازی با مناظر شگفت انگیز و باقی مانده تمدن ها و فناوری های گذشته طوری طراحی شده که بازیکن را به ماجراجویی و کشف مکان های جدید و اسرار گذشته تشویق می کند. گیم پلی بازی طوری است که هم برای عاشقان این سبک که تجربه زیادی در آن دارند و هم برای کسانی که تابحال چنین سبکی را تجربه نکرده باشند بسییار ساده خواهد بود. بازی PSEBAY ماجراجویی جدیدی است که حس شما به این ژانر را متحول خواهد کرد.

  • ۰
  • ۰

Devoid of Shadows بازی جدیدی در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۷ توسط ArsLogica LP برای کامپیوتر منتشر شده است. این بازی در واقع بازگو کننده افسانه خون آشام ها است که با الهام از عواطف و احساسات مختلف بازیکن را به سال های قدیمی می برد. در واقع گرافیک بازی طوری ساخته و طراحی شده است که محیط ها تاریک و مرموز به نظر برسند و جو خاصی داشته باشند. در این بازی شخصیت های مختلف و امکان پیشرفته سازی آن ها وجود دارد. همچنین مهارت های مختلفی بر اساس نیروی خون به شما داده می شود و بازی دارای بیست مرحله مختلف است که در هر یک جهان ها به صورت تصادفی ایجاد می شوند. در Devoid of Shadows شما نقش وارث قانونی تاج و تخت پادشاهی خون آشام ها را دارید که کم کم متوجه می شوید یک جنگ قدرت و یک سری دسیسه و توطئه های پنهانی در راه است. هر مرحله از این بازی یک هدف و ماموریت خاص به شما داده می شود که با تکمیل آن ها می توانید به پیروزی نهایی و نابودی دشمنان دست پیدا کنید.

عکس دانلود بازی devoid-of-shadows-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Devoid of Shadows نسخه CODEX برای PC

  • ۰
  • ۰

Ultimate General: Civil War بازی جدیدی در سبک اکشن و شبیه سازی است که در سال ۲۰۱۷ توسط Game-Labs برای کامپیوتر منتشر شده است. این بازی در واقع یک بازی جنگی تاکتیکی است که در آن شما خونین ترین دوره تاریخ امریکا را تجربه می کنید یعنی جنگ داخلی امریکا بین سال های ۱۸۶۱ تا ۱۸۶۵ میلادی. این جنگ ها شامل بیش از ۵۰ جنگ مختلف هستند که از درگیری های کوچک تا جنگ هایی بزرگ که ممکن است چندین روز و در مساحت هایی بیش از صدها مایل مربع واقع شوند. نبردهای بازی و پیروزی شما در آن ها کاملا بسته به اقدامات شما و نتایج جنگ های قبلی است. علاوه بر این در بازی امکان انجام جداگانه هر یک از نبردهای تاریخی وجود دارد. پس سعی کنید با استفاده از مدیریت صحیح نیروها، فرماندهی صحیح آن ها، استفاده از سلاح های تاریخی و سایر امکانات بازی در این نبردها به پیروزی دست پیدا کنید.

عکس دانلود بازی ultimate-general-civil-war-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Ultimate General: Civil War نسخه CODEX برای PC

  • ۰
  • ۰

Sublevel Zero Redux بازی محبوبی در سبک اکشن است که توسط Sigtrap برای کامپیوتر منتشر شده است. در این نسخه از بازی قابلیت کار با هدست واقعیت مجازی و یکسری مراحل و ویژگی های جدید به نسخه‌ی قبلی اضافه شده است. Sublevel Zero Redux در واقع یکی از بازی های سبک تیراندازی و شوتر است که در جهانی روی می دهد که در آن واقعیت رو به افول است. در واقع شما باید با استفاده از سلاح های در اختیار و با توانایی هایی که دارید سعی کنید در مجموعه ای زیرزمینی که ساختارش در هر مرحله به صورت تصادفی تغییر می کند به جستجو و بازیابی فناوری هایی که برای فرار لازم دارید بپردازید زیرا خطرات بسیاری در این مکان جان شما را تهدید می کنند. این بازی با ارایه ساعت ها محتوای جدید و تازه و سبک اکشنی بسیار قوی و جذاب جزء یکی از بازی های محبوبی است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.

عکس دانلود بازی sublevel-zero-redux-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Sublevel Zero Redux نسخه PLAZA برای PC

  • ۰
  • ۰

Downward بازی جدیدی در سبک ماجرایی است که توسط شرکت Caracal Games برای کامپیوتر منتشر شده است. آخرین سفر بشر شروع شده است… Downward به شما امکان می دهد تا در ماجراجویی نهایی بشر برای یافتن توضیح و علت رویدادی آخرالزمانی که منجر به تغییر زمینی که همه ما می شناسیم شده، شرکت کنید. شما با بهره گیری از تکنیک های پارکور و ناهنجاری های مرموز و اسرار آمیز در ویرانه های شگفت انگیز و خطرناک تمدن های قدیمی به ماجراجویی می پردازید تا ابزارهای باستانی را برای کنترل فاجعه مرگباری که زمین را به نابودی کشانده پیدا کنید. اما در این سفر مخاطره آمیز چه کارهایی می توانید برای نجات بشریت انجام دهید تا جهانی را که دیگر جایی امن برای بشر نیست تغییر دهید؟

عکس دانلود بازی downward-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Downward نسخه CODEX برای PC

  • ۰
  • ۰

FIFA 17 بازی جدیدی در سبک ورزشی است که توسط EA Games برای کامپیوتر منتشر شده است. پس از مدت ها انتظار نسخه دموی بازی فیفا که یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های فوتبالی در سراسر جهان است، منتشر شد. این نسخه از بازی فیفا که با موتور بازی سازی Frostbite ساخته شده است با شبیه سازی های واقع گرایانه تحولی در بازی و رقابت ایجاد کرده و رابطه ای احساسی بین بازیکن و گیم برقرار می کند. FIFA 17 با عمق دهی به بازی و فیزیکی کردن هر چه بیشتر گیم پلی شما را در تجربه فوتبالی بی نظیر غرق می کند. نوآوری های جدید و خلاقانه در شیوه حرکت و تفکر بازیکنان، تعامل فیزیکی با رقبا و اجرای حمله باعث شده تک تک لحظات بازی برای شما خاطره انگیز شود. یکی دیگر از تغییرات عمده در این نسخه از بازی اضافه شدن بخش داستانی به بازی است که در آن با فوتبالیست جوانی به نام الکس هانتر که قصد راهیابی به لیگ برتر انگلیس را دارد همراه می شوید و ماجراهای مختلف او در راه رسیدن به هدف را تجربه می کنید. اکنون می توانید نسخه دموی بازی بسیار محبوب و پرطرفدار FIFA 17 را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت فری گیمز دریافت کنید.

عکس دانلود بازی fifa-17-www.FreeGames.iR

دانلود بازی FIFA 17 همراه با کرک STEMPUNKS برای PC

  • ۰
  • ۰

Monster Warlord بازی جدیدی در سبک ماجرایی برای اندروید است. این بازی گیم پلی شبیه به بازی پوکمن درد و در آن هدف شما این است که تا جایی که می توانید هیولاها را پیدا کرده، منجر به تکامل آن ها شده و از آن ها برای نبردهایی بزرگ و چالش برانگیز با هیولاهای عظیم استفاده کنید. در بازی Monster Warlord که یکی از بهترین بازی های این سبک است شما امکان جمع آوری صدها نوع هیولای منحصر بفرد و استفاده از آن ها در مبارزات را دارید. این هیولاها شش نوع مختلف دارند که هر یک از انواع آن ها قابلیت های خاص خود را دارند بعلاوه امکان ترکیب هیولاهای مختلف و ایجاد انواع جدیدی از هیولاها در این بازی وجود دارد. هم چنین می توانید با سایر بازیکنان در سراسر دنیا بازی به صورت مشارکتی یا رقابتی بازی کرده و از بازی آنلاین و گروهی لذت ببرید.

دانلود بازی Monster Warlord نسخه v4.1.0 برای Android