دانلود بازی

دانلود بازی برای کامپیوتر

دانلود بازی

دانلود بازی برای کامپیوتر

۵۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

My Own Little Planet بازی جدیدی در سبک اکشن، ماجرایی و استراتژی است که توسط Lucas Parise برای کامپیوتر منتشر شده است. این بازی داستان پسربچه‌ای را بازگویی می کند که در دنیایی تاریک و عجیب اسیر شده است و باید با ترس های عمیقش مبارزه کرده و راهی برای فرار از این دیوانگی پیدا کند! تمام ترس ها و احساسات این پسر در این جهان بیگانه به فرم بسیار ترسناکی نمایان می شوند و شخصیت این بازی باید بدون داشتن هیچ حافظه یا اطلاعی در مورد اینکه چطور به این جهان کشیده شده است، تمام خاطراتی که در مسیرش پیدا می کند را جمع آوری کند تا به این حلقه بی پایان از جنون و وحشت پایان بدهد این بازی شامل پنج بخش است که هر یک پنج اپیزود دارد و در پایان هر بخشی از بازی با یکی از موجودات وحشتناک روبرو می شوید و باید شجاعت نشان داده و آن ها را شکست دهید….

عکس دانلود بازی My-Own-Little-Planet-www.FreeGames.iR

دانلود بازی My Own Little Planet برای PC

  • ۰
  • ۰

Odyssey: The Next Generation Science Game بازی جدیدی در سبک ماجرایی است که توسط The Young Socratics برای کامپیوتر منتشر شده است. در این ماجراجویی منحصربفرد شما باید جزایر مختلفی را در جستجوی یک دختر ۱۳ساله به نام کای و خانواده اش که گم شده و منتظر امداد هستند بررسی کنید. این بازی هدفی آشکار دارد که طی سفری علمی، علم مکانیک و ستاره شناسی قدیمی را به بازیکن آموزش دهد و رویکردی تاریخی را با علم و داستان سرایی ادغام کرده است. بازیکن طی مراحل مختلف داستان و محتوای علمی را می آموزد که برای حل معماهای بازی به آن ها نیاز است و بنابراین علاوه بر سرگرمی با مطالب علمی مختلفی نیز آشنا می شود.

عکس دانلود بازی Odyssey-The-Next-Generation-Science-Game-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Odyssey: The Next Generation Science Game نسخه SKIDROW برای PC

  • ۰
  • ۰

ZRoll بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی است که به تازگی توسط starmops برای کامپیوتر منتشر شده است. در این بازی پرماجرا با مراحل بسیار سختی روبرو می شوید و باید با استفاده از مکانیزم های متفاوت و جمع آوری اشیای باستانی دستاوردهای مختلفی به دست آورده و مراحل را بگذرانید هر مرحله از بازی با شرایط آب و هوایی مختلف و زمان های متفاوتی از روز شبیه سازی شده است. ویژگی برجسته این بازی مراحل بسیار چالش برانگیز و بیش از ۳۰۰ آیتم مختلف است که بازیکن طی مراحل گوناگون می تواند به آن ها دست یابد.

عکس دانلود بازی ZRoll-www.FreeGames.iR

دانلود بازی ZRoll نسخه PLAZA برای PC

  • ۰
  • ۰

Voodoo Vince Remastered بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی است که در سال ۲۰۱۷ توسط استودیوی Beep Games برای کامپیوتر منتشر شده است. در این بازی ماجرایی شما با شخصیتی به نام وینس که عروسکی دوست داشتنی است همراه می شوید تا در سفری پرماجرا از خیابان های نیواورلئان تا اعماق رودخانه لوئیزیانا را برای یافتن سرنخی در رابطه با صاحبش یعنی Madam Charmaine جستجو کنید. این شخصیت دوست داشتنی و محبوب که پس از ۱۳ سال مجدداً و در قالب گرافیک های با کیفیت و مدرن پا به عرصه بازی های کامپیوتری گذاشته است، باید در این سفر پرماجرا با هیولاها و دشمنان مختلف روبرو شده و آن ها را شکست دهد اما همزمان باید بسیار مراقب باشد که صدمه ای به خودش وارد نشود.

عکس دانلود بازی Voodoo-Vince-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Voodoo Vince Remastered نسخه RELOADED برای PC

  • ۰
  • ۰

A Rose in the Twilight بازی جدیدی در سبک استراتژی و ماجرایی است که توسط  NIS America, Inc برای کامپیوتر منتشر شده است. در این بازی شما از قدرت گل رز برای جذب خون و انتقال آن به اجسام ثابت استفاده می کنید و با اینکار اجسام بی رنگ، قرمز شده و جان می گیرند. همچنین ممکن است نیاز به قدرت دوست غول پیکرتان داشته باشید تا اجسام مختلف را از سر راه شما برداشته و مسیر را برای شما پاکسازی کند. هر مرحله از این بازی با معماهای مختلفی شما را به چالش می کشد و هر چه در بازی پیش بروید، این معماها سخت تر می شوند اما هر چه خطرات سر راه شما بزرگتر شوند، پاداش هایی که دریافت می کنید نیز بزرگ تر خواهند شد و بازی همزمان با درگیر کردن شما برای دنبال کردن داستان جذابش، شما را به حل معماهای مختلف وادار می کند.

عکس دانلود بازی a_rose_in_the_twilight-www.FreeGames.iR

دانلود بازی A Rose in the Twilight نسخه SKIDROW برای PC

  • ۰
  • ۰

Aaero بازی جدیدی در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۷ توسط استودیوی  Reverb Triple XPبرای کامپیوتر منتشر شده است. این بازی تجربه ای نوآورانه و منحصر بفردی در سبک اکشن و تیراندازی برای شما به ارمغان می آورد و در آن با ماشین های فضایی که در اختیارتان قرار می گیرد اوج هیجان و سرعت را تجربه می کنید و با نهایت سرعت از محیط هایی بسیار زیبا و خیره کننده  و از میان پرتوهای نورانی گذر کرده و همزمان با موسیقی متن هیجان انگیز بازی انرژی می گیرید، با دشمنان جنگیده و نبردهای چالش برانگیزی را پشت سر خواهید گذاشت.

عکس دانلود بازی Aaero-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Aaero نسخه SKIDROW برای PC

  • ۰
  • ۰

The Search بازی جدیدی با سبک ماجرایی است که توسط Jason Godbey برای کامپیوتر منتشر شده است. این بازی شما را وارد سفری ماجرایی-معمایی و داستان محور می کند که در دنیایی اسرار آمیز روی می دهد که آن هنر به زندگی می آید. شما در این بازی در جهانی ناشناخته که با گرافیک های هنری سه بعدی فوق العاده و با موسیقی متن فراموش نشدنی شما را محصور می کند به دنبال سرنخ هایی در رابطه با این محل و همچنین گذشته خودتان هستید. شما با فقط خواندن نوشته های یک غریبه مرموز متوجه می شوید که این جهان با دنیای ما بسیار متفاوت است و در آن می توانید با خلاقیت بر موانع مختلف غلبه کنید. اما این نوشته های اسرار آمیز کار چه کسی است؟ ماهیت این جهان اسرارآمیز و سورئال چیست و چرا شما برای انجام این سفر انتخاب شده اید؟

عکس دانلود بازی The-Search-www.FreeGames.iR

دانلود بازی The Search نسخه PLAZA برای PC

  • ۰
  • ۰

The Wild Eternal بازی جدیدی در سبک ماجرایی است که توسط Ilsanjo برای کامپیوتر منتشر شده است. اوایل دهه ۶۰ میلادی است. شما نقش زن مسنی را دارید که زندگی بسیار سختی داشته و اکنون برای رسیدن به صلح و آرامش به سوی طبیعت هیمالیا فرار کرده است تا شاید بتواند بقیه عمرش را در آرامش بوده و در اوج آرامش مرگ را تجربه کند. فرار این پیرزن از زندگی در نهایت او را به بیابان های خالی از سکنه ای که سراسر با مه پوشیده شده است، می کشد و موجودی روباه مانند به او وعده کمک می دهد تنها در صورتی که او نیز به این موجود کمک کند تا به این دنیا برگردد. این دو با هم ماجراهای مختلفی را پشت سر می گذارند تا هر یک به هدف خود برسد هدف شما در این بازی فرار از گذشته و جلوگیری از ابدی شدن درد و رنج است و در این راه از جهان زیبای عرفانی و اسرار آمیزی که پر از موجودات عجیب است گذر می کنید، آثار باستانی مختلف را پیدا می کنید و از المان هایی که بدست می آورید برای رسیدن به قدرتی عظیم استفاده می کنید.

عکس دانلود بازی the-wild-eternal-www.FreeGames.iR

دانلود بازی The Wild Eternal نسخه PLAZA برای PC

  • ۰
  • ۰

Township از بازی های ساخته شده در سبک مزرعه داری و دهکده داری به دست شرکت Playrix Games برای سیستم عامل Android است که در گوگل استور انتشار یافته است. در ابتدای بازی نیاز به تهیه قطعه زمین کوچکی در اطراف شهر دارید تا کارتان را از صفر شروع کنید و مشغول کاشت و برداشت محصولات کشاورزی شوید. پس از اولین برداشت محصول، هزینه آن را صرف خرید آیتم های جدید کنید.

دانلود Township - بازی مدیریت دهکده اندروید

این آیتم ها در بازی Township شامل بذر ها، درختچه ها، سیستم آبیاری جدید و… می شوند که تمامی آن ها باعث کسب درآمد بیشتر خواهند شد. پس از این که توانستید مزرعه داری را رونق بخشید، به سمت دامداری بروید و حیوانات اهلی را از رابطان مخصوص بخرید و در مزرعه نگه داری کنید. از محصولات این حیوانات از جمله تخم مرغ و شیر در تهیه مواد اولیه جدید استفاده کنید و زمانی که نیازتان برطرف شد، آنان را در بازارچه به فروش برسانید.

آپدیت جدید v4.7.1 جایگزین شد.

  • ۰
  • ۰

Kingdom of War یک بازی در سبک نقش آفرینی برای اندروید . شما در این بازی باید با متحدان خود اتحاد خود را تشکیل داده و نیروهای نظامی قدرتمندی را آموزش دهید ، سپس به دشمنان خود در سرتاسر جهان حمله کرده با شکست دادن آن ها سعی کنید قلمرو خود را گسترش دهید .

دانلود بازی Kingdom of War نسخه v1.6.0 برایAndroid