دانلود بازی

دانلود بازی برای کامپیوتر

دانلود بازی

دانلود بازی برای کامپیوتر

۲۰ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

Special Forces Group 2 بازی محبوبی در سبک اکشن برای اندروید است که یک شوتر سه بعدی اول شخص به صورت بلادرنگ است. می توانید این بازی را به صورت تک نفره در برابر هوش مصنوعی یا چند نفره به صورت آنلاین و یا از طریق شبکه بازی کنید. بازی دارای ۵ مود مختلف با چالش های متفاوت است. تیم های مختلفی از نیروهای ویژه و تروریست ها در این بازی در مقابل هم قرار می گیرند که در هر تیم ۵ شخصیت وجود دارد. همچنین بازیی دارای ۱۸ نقشه، انواع ماشین ها و  سلاح های جنگی کشنده، انواع نارنجک و سلاح های ضد گلوله است. هم اکنون می توانید این بازی جذاب را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از فری گیمز دانلود کنید و اوج هیجان و اکشن را در یک بازی موبایلی تجربه کنید.

دانلود بازی Special Forces Group 2 نسخه V۲.۷ برای Android

  • ۰
  • ۰

Divide بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی است که در سال ۲۰۱۷ توسط Exploding Tuba Studios برای کامپیوتر منتشر شده است. در این بازی علمی تخیلی شخصیت محور، امکان بررسی و کشف ماجراهای گذشته وجود دارد. شما در این بازی باید به دنبال سرنخ هایی باشید که داستان را مشخص کنند، با شخصیت های بسیار واقعی بازی ارتباط برقرار کرده و سعی کنید با هک کردن تجهیزات دشمن یا راه اندازی حملات مستقیم با آن ها روبرو شوید. مبارزات این بازی مدام و پشت سر هم بازیکن را به چالش می کشد و آنقدر شدید هستند که هر لحظه امکان از کنترل خارج شدن اوضاع وجود دارد. همچنین کنترل ها و گیم پلی بازی بسیار آسان است و هم با استفاده از هدست واقعیت افزوده و هم بدون آن می توانید براحتی بازی را انجام دهید. برای کشف اسرار این جهان باید مجتمع های خالی از سکنه را مجددا برق رسانی کنید، درب های ورودی را باز کنید و شبکه های کامپیوتری قدیمی را بازیابی کنید تا متوجه اسراسر مجموعه قدرتمند Vestige Corporation شوید.

عکس دانلود بازی divide-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Divide نسخه RELOADED برای PC

  • ۰
  • ۰
Megaton Rainfall بازی جدیدی در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۷ توسط Pentadimensional Games, SL برای کامپیوتر منتشر شده است. داستان بازی مربوط به تهاجم وسیع بیگانگان به سمت زمین است طوریکه شما در نقش یک سوپر قهرمان باید به تنهایی با آن ها مبارزه کنید. شما به عنوان یک قهرمان تجهیزات بسیار پیشرفته ای در اختیار دارید که می توانید با استفاده از آن ها با سرعت بسیار شدید حرکت کرده و دشمنان را با یک انفجار از پا درآورید. اما در این نبردها باید بسیار مراقب باشید که تلفاتی به انسان ها وارد نکنید چون آنقدر قدرتمند هستید که حتی در صورت یک نشانه گیری اشتباه ممکن است چندین ساختمان را با خاک یکسان کنید!

عکس دانلود بازی megaton-rainfall-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Megaton Rainfall نسخه RELOADED برای PC

پس از آزادی عملی که در گشت و گذار و پرواز بین ساختمان های شهر دارید استفاده کنید، دیوار صوتی را بشکنید و سرعت بسیار خارق العاده را تجربه کنید وارد جو شوید و بعد در عرض چند ثانیه مجددا به زمین برگردید و با قدرت های فوق العاده و سرعت بی نظیری که به عنوان یک سوپر قهرمان دارید دشمنان را از پا در آورید. اکنون می توانید این بازی جذاب را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از فری گیمز دانلود کنید.

  • ۰
  • ۰

Sniper Fury بازی محبوبی در سبک اکشن برای اندروید است. در این بازی هیچ فرصتی برای دیپلماسی وجود ندارد و زمان، زمان جنگ و مقابله است و لازم است که بازیکن قابلیت های خود را به عنوان یک اسنایپر نشان دهد. بازی شامل بیشتر از ۱۳۰ ماموریت اکشن است و گرافیک های سه بعدی خیر کننده ای دارد. همچنین واحدهای جنگی مختلف از سربازان تا سلاح های جنگی و واحدهای هوایی همگی به دقت طراحی شده اند. در بازی Sniper Fury جدیدترین سلاح های جنگی پیشرفته به دقت طراحی شده اند و می توانید بازی را به صورت تک نفره یا چند نفره با دوستان بازی کنید. هوش مصنوعی پیشرفته استفاده شده در این بازی باعث شده رفتار تک تک دشمنان متمایز باشند و نشانه گیری و کشتن آن ها بسیار چالش برانگیز شود. اکنون می توانید این بازی جذاب را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از فری گیمز دانلود کنید.

عکس دانلود بازی sniper-fury-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Sniper Fury نسخه V۲.۸.۰b برای Android

  • ۰
  • ۰

Ben 10 بازی جدیدی در سبک مسابقه ای است که در سال ۲۰۱۷ توسط Outright Games برای کامپیوتر منتشر شده است. بن، گوئن و پدربزرگ ماکس یک بار دیگر سفری جاده ای و پرمخاطره را شروع کرده اند و در آن با موجودات خطرناک و شرور مختلفی روبرو می شوند. شما که در این بازی نقش بن تنیسون را دارید مثل همیشه باید تلاش کنید تا جهان را نجات دهید. Ben 10 در این بازی با خطرناک ترین دشمنان بن روبرو شده و شما در نقش بن تن می توانید همه ده نوع شکلی که بن به خود می گیرد را آنلاک کرده و به همه این موجودات تبدیل شوید. هر یک از این موجودات عجیب قابلیت های خاصی در مبارزه و البته حل معماهای مختلف دارند که حل کردن این معماها باعث آشکار شدن داستان ها و ماجراهای جدیدی از این اپیزود می شوند. اکنون می توانید جدیدترین نسخه بازی جذاب Ben 10 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از فری گیمز دانلود کنید.

عکس دانلود بازی ben-10-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Ben 10 نسخه CODEX برای PC

  • ۰
  • ۰

Hex Commander: Fantasy Heroes بازی جدیدی در سبک استراتژیک برای اندروید است. این بازی یک بازی استراتژیک نوبتی است که شما را در میانه نزاع و نبردهای بین انسان ها، ارک ها، جن ها، کوتوله ها و الف ها قرار می دهد. شما در این بازی باید با استفاده از مهارت ها و واحدهای منحصربفردتان ارتشی توانمند ساخته و نیروهایتان را به سمت پیروزی هدایت کنید. از ارتفاعات و ساختمان های مختلف برای آمارگیری از نیروهای دشمن استفاده کنید تا آن ها را از پا در آورید. در کمپین انسانی شما نقش قهرمانی به نام Percival Kent را دارید که از طرف امپراطوری برای بررسی فعالیت های مشکوک گالبین ها در قلمروی انسان ها به ماموریتی خطیر اعزام شده است. پادشاهی در آستانه سقوط و خطر است و این شمایید که با شرکت در نبردهای هیجان انگیز مختلف باید حقیقت را کشف کرده و از مردمتان محافظت کنید.

عکس دانلود بازی hex-commander-fantasy-heroes-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Hex Commander: Fantasy Heroes نسخه V۲.۸.۱ برای Android

برای بدست آوردن برتری های تاکتیکی در این بازی شما باید از جادوهای مختلفی برای احضار رواح، آتش بار دشمنان و فرستادن ابرهای سمی به سوی آن ها استفاده کنید. در ابتدا به لطف امپراطوری یک پایگاه در اختیارتان قرار می گیرد که می توانید آن را بر اساس سبک بازی مورد نظرتان گسترش دهید. همچنین باید قهرمان بازی و واحدهای مورد علاقه تان را ارتقاء داده و سعی کنید با افزایش نیروهایتان در میدان جنگ نسبت به رقبا برتری پیدا کنید. اکنون می توانید این بازی جذاب را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از فری گیمز دانلود کنید.

  • ۰
  • ۰

CarX Highway Racing بازی جدیدی در سبک مسابقه ای برای اندروید است که با تمرکز بر شبیه سازی واقعی انواع اتومبیل ها و ایجاد تجربه ای منحصر بفرد برای طرفداران بازی های مسابقه ای و ماشین سواری اندروید ساخته شده است. در این بازی شما با ده ها رقییب مختلف روبرو می شوید، در شرایط مختلف مجبور به فرار از دست پلیس می شوید و در جاده های مختلف به رانندگی می پردازید. در بازی CarX Highway Racing دنیایی را تجربه می کنید که پر از انرژی، ماشین های ورزشی و رانندگی پر سرعت است. ماشین های بازی با کیفیت بسیار بالا طراحی شده اند و محیط و شرایط شب و روز هم با جزئیات دقیق شبیه سازی شده است. همچنین بازیکن باید هوش مصنوعی پیشرفته بازی دست و پنجه نرم کرده و در شرایط مختلف مثل ترافیک فشرده و تعقیب و گریز با پلیس، تاکتیک ها و واکنش های مناسبی از خود نشان دهد. همچنین این بازی دارای مودهای مسابقه ای مختلف، مراحل و چالش های گوناگون است.

عکس دانلود بازی carx-highway-racing-www.FreeGames.iR

دانلود بازی CarX Highway Racing نسخه V۱.۵۲.۱ برای Android

  • ۰
  • ۰

American Truck Simulator: New Mexico بازی جدیدی در سبک شبیه سازی است که در سال ۲۰۱۷ توسط SCS Software برای کامپیوتر منتشر شده است. در این بازی زیبایی چشم نواز نیومکزیکو به تصویر کشیده شده است و این مناظر طبیعی منحصربفرد در تمام ماموریت ها و سفرهایی که باید طی کنید وجود دارد و از آنجا که نیومکزیکو طبیعت پر تنوعی دارد، هرگز دو سفرتان شبیه به هم نخواهد بود. تنوع مناظر طراحی شده در این بازی بسیار زیاد است و شامل صحراهای بی آب و علف، کوهستان های بلند و جنگل های انبوه است. همچنین در این بازی امکان استراحت، سوخت گیری، تعمیر کامیون در تعمیرگاه ها و استراحتگاه های مختلف وجود دارد. از ویژگی های این بازی جذاب می توان به بیش از ۴ هزار مایل جاده، رانندگی در ۱۴ شهر اصلی نیومکزیکو، ۱۱ نوع استراحتگاه مختلف، پارکینگ و پمپ بنزین مختلف، گرافیک های سه بعدی با کیفیت، مناظر طبیعی زیبا و منحصر بفرد و امکان آنلاک کردن انواع دستاوردهای مختلف اشاره کرد. اکنون می توانید این بازی جذاب را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از فری گیمز دانلود کنید.

عکس دانلود بازی american-truck-simulator-new-mexico-www.FreeGames.iR

دانلود بازی American Truck Simulator New Mexico نسخه PLAZA برای PC

  • ۰
  • ۰

Brigador: Up Armored Edition All Saints بازی جدیدی در سبک اکشن است که توسط Stellar Jockeys برای کامپیوتر منتشر شده است. این بازی که ابتدا در سال ۲۰۱۶ عرضه شده بود حالا با ماموریت های جدید و چالشی، کنترل های بازنگری شده، نورپردازی و مکانیک های بهبود یافته و چندین بهبود و ارتقای دیگر عرضه شده است. این بازی یک مبارزه تاکتیکی شدید است که در آن شما نقش خلبانی مزدور را دارید که به دنبال خیانت به سیاره اش و فرار از آنجاست. می توانید هر دستاوردی که در این بازی کسب می کنید را برای آنلاک کردن سلاح ها و ماشین های ویرانگرتر و چالش های بییشتر استفاده کنید. در این بازی بیش از ۵۶ نوع موتور، هواپیما و وسیله مختلف با ۴۰ سلاح متفاوت در اختیارتان قرار می گیرد. در این بازی امکان تخریب صددرصد و مبارزات قوی وجود دارد. همچنین نقشه های مختلف و چالش های سختی سر راهتان قرار می گیرد که با وجود موسیقی و ترک های صوتی ارجینال جو بازی را بسیار جذاب و هیجان انگیز کرده اند.

عکس دانلود بازی brigador-up-armored-edition-all-saints-www.FreeGames.iR

دانلود بازی  Brigador Up Armored Edition All Saints نسخه RELOADED برای PC

  • ۰
  • ۰

Forward Assault بازی اکشن محبوبی برای اندروید است. این بازی از جمله بازی های چند نفره شوتر اول شخص است که گیم پلی تاکتیکی، گرافیک های باکیفیت و اکشنی سریع و پرقدرت را ارائه می دهد. در بازی Forward Assault سلاح های مختلفی در اختیارتان قرار دارد و البته به مرور زمان بیشتر هم خواهد شد. شما باید در مقابل تروریست ها قرار گرفته، با آن ها مبارزه کرده و توطئه ها و بمب های آن ها را خنثی کنید. طبق نقشه های تاکتیکی مختلف پیش رفته، مبارزه کرده و تیم تان را به پیروزی برسانید. در این نسخه جدید از بازی می توانید در مود Ranked هم بازی کرده و با ارتقای رتبه تان تبدیل به بازیکن برتر شوید. اکنون می توانید این بازی محبوب که توانسته در گوگل پلی امتیاز ۴.۵ از ۵ را بگیرد، از سایت فری گیمز دانلود کنید.

عکس دانلود بازی forward-assault-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Forward Assault نسخه V۱.۰۸.۹ برای Android