دانلود بازی

دانلود بازی برای کامپیوتر

دانلود بازی

دانلود بازی برای کامپیوتر

۲۲ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

Stick Fight: The Game بازی کم حجم جدیدی در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۷ توسط Landfall برای کامپیوتر منتشر شده است. این بازی یک بازی مبتنی بر فیزیک است که در آن شما در نقش شخصیت های آیکنیک و استیکرهای کامپیوتری مختلف به ماجراجویی می پردازید. می توانید این بازی را با دوستانتان از طریق شبکه یا اینترنت و با رقبایی از سراسر جهان به صورت آنلاین انجام دهید. انیمیشن های بازی در عین سادگی بسیار جذاب هستند و بازی شامل بیش از ۸۰ مرحله است که هر چالش های خاص خود را دارند همچنین امکان ارتقا و خرید انواع سلاح ها در این بازی وجود دارد. اکنون می توانید این بازی جذاب را به صورت رایگان و با لینک مستقم از سایت فری گیمز دریافت کنید.

عکس دانلود بازی stick-fight-the-game-www.FreeGames.iR

دانلود بازی  Stick Fight: The Game نسخه DARKSiDERS برای PC

  • ۰
  • ۰

Professional Farmer: American Dream بازی جدیدی در سبک شبیه سازی است که در سال ۲۰۱۷ توسط United Independent Entertainment GmbH برای کامپیوتر منتشر شده است. این بازی که جدیدترین نسخه از سری بازی های بسیار محبوب Professional Farmer است شما را به مزرعه ای می برد که در مناظر جذاب غرب میانه واقع شده است. در این سرزمین زیبا شما باید مزرعه رویایی تان را در زمین های سرسبز وسعت دهید و تاجایی که چشم کار می کند آن را گسترش دهید.به عنوان یک مزرعه دار کارهای زیادی مثل راندن تراکتور و وانت، مراقبت از گله ها، کاشت محصولات مختلف و برداشت آن ها از مزرعه برعهده شماست. از ویژگی های این بازی می توان به محیط های بسیار زیبا با الهام از غرب میانه امریکا، تراکتورها و ماشین آلاتی که بسیار شبیه مدل های اصلی هستند، مودهای بازی مختلف، انواع بیشماری از محصولات و حیوانات، شبیه سازی بی نظیر فعالیت های کشاورزی و غیره اشاره کرد.

عکس دانلود بازی professional-farmer-american-dream-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Professional Farmer: American Dream نسخه CODEX برای PC

  • ۰
  • ۰

Tales from Candlekeep:Tomb of Annihilation بازی جدیدی در سبک اکشن و استراتژیک است که در سال ۲۰۱۷ توسط BKOM Studios برای کامپیوتر منتشر شده است. در جزیره مرگبار Chult گروهی ماجراجو باید مسیرشان به سمت هدف را از بین جنگل های خطرناک، دخمه های پیچ در پیچ و زندان ها و سیاه چال های خوفناک باز کنند تا علت نفرینی مرگبار که کل سرزمین را فرا گرفته پیدا کرده و آن را خنثی کنند. می توانید در نقش یکی از چهار ماجراجو بازی کنید تا در این تجربه تکرار نشدنی با چالش های خطرناک و دشمنان مرگبار روبرو شوید. ماموریت های منحصر بفرد مختلفی پیش روی شما قرار می گیرد و نقشه های بازی که هر بار به شکل مختلف تولید می شوند باعث تازه ماندن بازی می شوند. بیش از ۳۰ ماموریت مختلف در بازی وجود دارد که بعضی از آن ها مربوطه به داستان اصلی و بعضی دیگر ماموریت های جانبی هستند که تجربه ای بی نظیر برای شما شکل خواهند داد. اکنون می توانید این بازی جذاب را به صورت رایگان و با لینک مستقم از سایت فری گیمز دریافت کنید.

عکس دانلود بازی tales-from-candlekeeptomb-of-annihilation-www.FreeGames.iR

دانلود بازی  Tales from Candlekeep:Tomb of Annihilation نسخه GOG برای PC

  • ۰
  • ۰

Gangstar New Orleans OpenWorld بازی اکشن جدیدی برای اندروید است. این بازی ماجرای گنگسترها در شهر فوق العاده‌ی نیواورلئان را به تصویر می کشد. در این بازی با صدها وسیله مختلف، زرادخانه ای عظیم از تجهیزات و آزادی کامل برای گشتن در شهر تمام ابزارهای لازم برای تبدیل شدن به یک مجرم افسانه ای و حکمرانی در محدوده خودتان را دارید! می توانید در ماموریت های مختلفی در نقاط مختلف شهر نیوارلئان شرکت کنید که هر یک چالش های مختلفی دارند. همچنین موسیقی و گرافیک بازی بسیار بادقت و حرفه ای طراحی شده طوری که جو بازی را بسیار لذت بخش تر می کند. بعلاوه با توجه به تجهیزات مختلف، جهان باز و امکاناتی که بازی در اختیارتان قرار داده می توانید یکی از بهترین تجربیاتتان را شکل دهید. هم اکنون می توانید این بازی گنگستری و اکشن پرطرفدار و محبوب را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت فری گیمز دریافت کنید.

عکس دانلود بازی gangstar-new-orleans-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Gangstar New Orleans OpenWorld نسخه v1.4.0d برای Android

  • ۰
  • ۰

Heliborne بازی جدیدی در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۷ توسط Klabater برای کامپیوتر منتشر شده است. در این بازی شما در کابین بهترین هلی کوپترهای جهان قرار می گیرید از مدل های کلاسیک دهه ۵۰ میلادی گرفته تا هلی کوپترهای جنگی مدرن قرن بیست و یکم. ماموریت های مختلفی در این بازی بر عهده شما قرار می گیرد که می توانید با کمک دوستان‌تان یا با رقابت با سایر بازیکنان از تمام نقاط جهان در مودهای چند نفره مختلف آن ها را به انجام برسانید. همچنین می توانید در میدان های جنگ پویا شرکت کنید که در آن‌ها باید از حرکت نیروهای زمینی که مواضع مختلف را حمایت و خطوط تدارکات را ایجاد می کنند، حمایت کنید. می توانید با انجام ماموریت ها به صورت تک نفره یا در مودهای چند نفره مختلف مهارت هایتان را محک بزنید و تجربه پرواز با بیش از ۴۰ مدل هلی کوپتر مختلف در سه کلاس متفاوت را برای مبارزه با تانک ها، سربازان، توپخانه های ضدهوایی دشمنان کسب کنید. اکنون می توانید این بازی جذاب را به صورت رایگان و با لینک مستقم از سایت فری گیمز دریافت کنید.

عکس دانلود بازی heliborne-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Heliborne نسخه HI2U برای PC

  • ۰
  • ۰

Yono and the Celestial Elephant بازی جدیدی در سبک ماجرایی است که در سال ۲۰۱۷ توسط Plug In Digital برای کامپیوتر منتشر شده است. در این بازی ماجرایی فیل ها محافظان قدرتمند زمین هستند و هر هزار سال یک بار از ستارگان متولد می شوند. اکنون عصر فیلی به نام Yono است؛ اما او هنوز خیلی جوان است و در سرزمینی ساکن شده که پر از شکارچیان انسانی، ارواح و موجودات رباتی است و رهایی از مشکلات و دردسرها کار بسیار چالش برانگیزی است. Yono and the Celestial Elephant ماجراجویی بزرگی است که شامل معماهایی دقیق، گنجینه هایی با ارزش، نبردهایی سخت و جهانی پر از موجودات مختلف است. شما در این بازی در قالب فیل جوانی ایفای نقش می کنید که سعی به نجات دادن جهانی دارد که تاکنون آن را به چشم ندیده بود و باید در قلمروی پادشاهی بزرگی ماجراجویی کند که در آن انسان ها، زامبی ها و روبات ها در کنار هم زندگی می کنند.

عکس دانلود بازی yono-and-the-celestial-elephants-www.FreeGames.iR

دانلود بازی  Yono and the Celestial Elephant نسخه GOG برای PC

  • ۰
  • ۰

Field of Glory II بازی جدیدی در سبک شبیه سازی و استراتژیک است که در سال ۲۰۱۷ توسط Slitherine Ltd. برای کامپیوتر منتشر شده است. این بازی یک بازی نوبتی تاکتیکی است که در عصر ظهور روم و سال های ۲۸۰ قبل از میلاد مسیح تا ۲۵ بعد از میلاد مسیح روی می دهد. در این بازی شما در نبردهای مختلف کوچک و بزرگ برای روم یا علیه آن و یا اقوام دیگری بازی می کنید و فرماندهی ارتش ها مختلفی را با تاکتیک های جنگی مختلف بر عهده دارید. ارتش انتخابی تان و ژنرال های آن را برای پیروزی در نبردهای مختلف علیه هوش مصنوعی پیشرفته بازی یا رقبای انسانی تان با تاکتیک های هوشمندانه هدایت کنید. دقت کنید که پیروزی در این بازی نیاز به برتری تاکتیکی و مهارت زیاد دارد. از جمله امکانات این بازی می توان به شبیه سازی دقیق نبردهای باستانی در سه قرن مختلف در دوره پیش از میلاد مسیح، ۸۶ واحد باستانی دقیق که همگی از روی مدل های سه بعدی و با ویژگی های مختلف ساخته شده اند، ۱۲ سناریوی تاریخی که درگیری های کلیدی تاریخ را پوشش می دهد، امکان تغییر و تنظیم سناریوهای بازی، تولید تصادفی و متنوع نقشه های تاریخی و واقع گرایانه، اینترفیسی با استفاده آسان، مود تک نفره و چند نفره، هوش مصنوعی پیشرفته، سطوح دشواری مختلف و ویژگی ها و امکانات مختلف دیگر اشاره کرد.

عکس دانلود بازی field-of-glory-ii-www.FreeGames.iR

دانلود بازی  Field of Glory II نسخه SKIDROW برای PC

  • ۰
  • ۰

Take Off The Flight Simulator بازی جدیدی در سبک شبیه سازی است که در سال ۲۰۱۷ توسط astragon Entertainment GmbH برای کامپیوتر منتشر شده است. در این بازی که جهان بازی و بی انتها پیش روی شما قرار می گیرد می توانید در بیش از ۲۰ فرودگاه مختلف فعالیت کرده و یا در بیش از ۴۰ ماموریت هیجان انگیز متفاوت، از جنگ هوایی گرفته تا عملیات های امداد و نجات داراماتیک شرکت کنید. همچنین می توانید فرودگاه خودتان را ساخته و به شهرهایی مثل نیویورک، لندن، سیدنی و ۱۸ مقصد دیگر پرواز کنید. بعلاوه در Take Off The Flight Simulator امکان پرواز با جدیدترین و محبوب‌ترین مدل های هواپیما از جمله جومبوجت، هلیکوپترهای مختلف و جت نظامی که همگی به صورت سه بعدی و بسیار شبیه واقعیت طراحی شده اند؛ فراهم شده است. دقت کنید که شرایط آب و هوایی بازی مدام تغییر کرده و باید بتوانید در شرایط سخت از جان مسافرین حفاظت کرده و هواپیما را سالم به زمین بنشانید. اکنون می توانید این بازی جذاب را به صورت رایگان و با لینک مستقم از سایت فری گیمز دریافت کنید.

عکس دانلود بازی take-off-the-flight-simulator-www.FreeGames.iR

دانلود بازی  Take Off The Flight Simulator نسخه SKIDROW برای PC

  • ۰
  • ۰

Shadow of Death: Dark Knight – Stickman Fighting از جمله بازی های سبک اکشن برای اندروید است. داستان بازی در شهر نور یعنی سرزمین آئورا شروع می شود که کینگ لوتر آن را ساخته و با قدرت تمام و قلبی مهربان بر آن فرمانروایی می کند. مدتی بعد یک انجمن سلطنتی به نام چشم اوراکل برای حفظ و توسعه دانش های باستانی از جمله سحر و جادو، کیمیاگری، طالع بینی، طبابت و غیره بنیان گذاری شد. کینگ لوتر به لطف این دانش ها پادشاهی قدرتمندی داشت که یکی از بهترین دوره ها در تاریخ آئورا محسوب می شد. اما تراژدی از زمان سلطنت کینگ لوتر پانزدهم شروع شد. او که قصد داشت خواهر عزیزش را از مرگ برگرداند شروع به مطالعه علوم مختلف مثل سحر و جادو، پزشکی، کیمیاگری و غیره کرد تا یک بیماری ایجاد کند و از بدن های جمع آوری شده برای اهدافش استفاده کند. اما حین کارش آزمایشگاهش منفجر شد و نه فقط موجودات عجیب بلکه کم کم بیماری های عجیب و مرموزی در شهر منتشر شدند. شما در نقش فردی به نام مکس بیست سال بعد از انفجار با حافظه ای محو و نیروهای شگفت انگیز از خواب بیدار شده و سفری پرماجرا را برای کشف حقایق اتفاقات پیش آمده شروع می کنید.

عکس دانلود بازی shadow-of-death-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Shadow of Death: Dark Knight – Stickman Fighting نسخه v1.14.2.0 برای Android

نسخه معمولی + نسخه مود شده (پول بی نهایت)

 

گرافیک های بازی از نور و تاریکی الهام گرفته و کنتراست فوق العاده ای ایجاد کرده است. سیستم آپگرید بازی بسیار پیشرفته است و می توانید از آن برای ارتقای سلاح ها و مهارت هایتان استفاده کنید تا موجودات خطرناک را از بین ببرید. همچنین سفر به سه سرزمین بسیار متفاوت، ۲مود مبارزه ای و امکان انجام تنظیمات دلخواه از سایر ویژگی های این بازی است.

  • ۰
  • ۰

Mushroom Wars 2 بازی جدیدی در سبک اکشن و استراتژیک است که در سال ۲۰۱۷ توسط Zillion Whales برای کامپیوتر منتشر شده است. در این بازی موجودات قارچ شکل خاکستری رنگ در نبردهای کوتاه اما بسیار شدید و چالش برانگیز با قبایل مختلفی از دشمنان روبرو می شوند. شما در نقش فرمانده بی باک قارچ ها وارد عمل شده یک قهرمان برای هدایت ارتشتان انتخاب کرده و کنترل میدان جنگ را در نبردهای چند نفره یا داستانی مختلف بدست می گیرید. یادگیری روش بازی با توجه به کنترل های بصری بازی و پشتیبانی از گیم پد بسیار آسان است. اما برای تبدیل شدن به یک فرمانده بی باک نیاز به واکنش های سریع، استراتژی های قوی و توانایی کنترل هزاران واحد عملیاتی در یک لحظه دارید. پس از اطمینان از کسب مهارت های لازم بازی می توانید وارد حالت آنلاین شده و در برابر سایر بازیکنان به نبرد بپردازید.  ویژگی های مود چند نفره آنلاین بازی عبارتند از: مسابقات رتبه ای و سفارشی در مودهای مختلف بین حداکثر ۴ بازیکن، مسابقات داستان محور، بیش از ۱۰۰ ماموریت مختلف، ۱۲ قهرمان مختلف، ۴ قبیله با ویژگی ها و مهارت های متفاوت، گیم پلی ساده اما عمیق.

عکس دانلود بازی mushroom-wars-2-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Mushroom Wars 2 نسخه CODEX برای PC