دانلود بازی

دانلود بازی برای کامپیوتر

دانلود بازی

دانلود بازی برای کامپیوتر

  • ۰
  • ۰

Rogue Continuum بازی جدیدی در سبک اکشن و استراتژی است که توسط Rocktastic Games برای کامپیوتر منتشر شده است. یک تفنگدار دریایی زیرک و توانا، یک اسنایپر سرزمین های یخی، یک ربات آدمکش و یک اشراف زاده مسلح به یک اره برقی، با سفر در زمان به گذشته باز می گردند تا زمین را از تخریبی انبوه نجات دهند. سال ۲۸۹۰ میلادی است و زمین توسط نیروی ناشناخته ی بیگانه ای به قطعات کوچک تقسیم شده است. تنها امید بشریت نیرویی ضربتی گلچین شده از سربازان فوق العاده کهکشانی است که خوشبختانه موفق به فرار به پیش نمونه یک سفینه فضایی شده اند که می تواند ۲۸ سال به عقب سفر کند. این گروه به عقب بر می گردند و سعی می کنند نیروهای بیگانه را از همان‌جا سربه نیست کنند.

rogue-continuum-www-freegames-ir

دانلود بازی Rogue Continuum نسخه PLAZA برای PC

می توانید بازی را به صورت تک نفره یا مشارکتی با حداکثر سه نفر انجام دهید، از بین چهار شخصیت مجزا که هر یک سبک بازی، اسلحه و توانایی های خاص خود را دارند یکی را انتخاب کنید. امتیازات لازم را بدست آورید تا بتوانید حالات و توانایی های هر شخصیت را آپگرید کنید و نقشه های لازم را پیدا کنید تا بتوانید سلاح ها را در زرادخانه ی بازی آنلاک و آپگرید کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی:

OS: Windows XP
Processor: 2.0 GHz
Memory: 3 GB RAM
Graphics: GeForce 8800 or Radeon® HD4800 series, 512 MB of memory

اسکرین شات از محیط بازی:

تصویری از محیط بازی (۱)

تصویری از محیط بازی (۲)

حجم فایل : ۳۳۵ مگابایت

 دانلود بازی با لینک مستقیم از سروی فری گیمز: Direct Link
 …

پسورد فایل : www.freegames.ir

  • ۹۵/۰۷/۲۴
  • asz

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی