دانلود بازی

دانلود بازی برای کامپیوتر

دانلود بازی

دانلود بازی برای کامپیوتر

  • ۰
  • ۰

AereA بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی است که در سال ۲۰۱۷ توسط SOEDESCO Publishing برای کامپیوتر منتشر شده است. این بازی اکشن دارای تمی موزیکال است که در آن شما نقش یکی از شاگردان استاد بزرگ گوییدو را بازی می کنید و در جزیره شناور زیبایی به نام Aezir که به قطعاتی جدا از هم تبدیل شده، به ماجراجویی می پردازید. ماموریت شما در این ماجراجویی پیدا کردن نُه قطعه بسیار کهن برای برگرداندن تعادل و صلح به جهان است. شما باید مسیری دشوار از بین تمام بخش های پراکنده‌ی جزیره که در هر یک از آن ها معماها، دشمنان و موجودات مختلف در کمین هستند طی کنید، ماموریت های مختلف را به پایان برسانید، معماهای دشوار را حل کنید و موجودات غول پیکر را شکست داده و حقیقت مخفی در پس این جزایر را کشف کنید. آیا فکر می کنید قادر به برگرداندن این نُه ابزار کهن هستید؟

عکس دانلود بازی AereA-www.FreeGames.iR

دانلود بازی AereA نسخه CODEX برای PC

در بازی AereA می توانید نقش های متفاوتی را در قالب چهار کاراکتر مختلف ایفا کنید که هر یک توانایی های خاص خود را دارند و همچنین با دوستانتان تشکیل اتحاد داده و به صورت مشارکتی بازی کنید. همچنین می توانید برگه های موسیقی و آیتم های دیگر را جمع آوری کرده و سلاح هایتان را مطابق با سبک بازی خودتان تغییر دهید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی:

OS: Windows Vista (32bit)
Processor: Intel® Core™ ۲ Duo 2,6Ghz / AMD Athlon™ ۶۴ X2 3800+
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 560 Ti / ATI® Radeon™ HD 7850 or better
DirectX: Version 9.0c

اسکرین شات از بازی AereA:

اسکرین شات دانلود بازی AereA-www.FreeGames.iR اسکرین شات دانلود بازی AereA-www.FreeGames.iR

  • ۹۶/۰۳/۱۳
  • asz

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی