دانلود بازی

دانلود بازی برای کامپیوتر

دانلود بازی

دانلود بازی برای کامپیوتر

  • ۰
  • ۰

Ready for Take off: A320 Simulator بازی جدیدی در سبک شبیه سازی است که توسط  SimWare Simulations برای کامپیوتر منتشر شده است. بدون شک پرواز با هواپیماهای مجازی از طریق PC یکی از جذاب ترین شبیه سازی ها است که همزمان بسیار آموزنده است. بر خلاف بسیاری از بازی های شبیه سازی، Ready for Take off به صورت پایه ای و طوری ساخته شده است تا افراد مبتدی هم بتوانند با کمترین تلاش و یادگیری تجربه پروازی موفقیت آمیز داشته باشند. البته بازی گزینه ها، هواپیماها و فرودگاه های پیشرفته ای نیز ارائه می دهد که بازیکنان حرفه ای نیز قطعا از آن لذت می برند. در این بازی بازیکن می تواند کنترل یکی از شناخته شده ترین هواپیماها یعنی Airbus A320 را به دست بگیرد که کل عملکردها و سیستم های این هواپیما را در اختیار بازیکن قرار می دهد.

عکس دانلود بازی aerosoft-ready-for-take-off-a320-simulator-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Ready for Take off A320 Simulator نسخه CODEX برای PC

صداهای ضبط شده ای که از ترافیک هوایی واقعی ایجاد شده اند به ایجاد جوی واقع گرایانه کمک می کنند. بعلاوه، بازی امکاناتی را نیز برای پروازهای آزمایشی و با برد کوتاه ارائه می دهد. از دیگر ویژگی های این بازی می توان به ۹ مقصد مختلف شامل فرودگاه های آلمان، انگلیس و غیره اشاره کرد که مدل های ۳ بعدی شان بسیار واقع گرایانه و با جزئیات کامل هستند به طوریکه اشیای متحرک بسیار و مردم پرجنب و جوشی به همراه چرخه کامل شب و روز شبیه سازی شده اند تا صحنه ای واقعی تری بوجود آید. پس اگر شما نیز از طرفداران بازی های شبیه سازی و بویژه عاشق پرواز هستید تجربه این پکیج کامل و دقیق را از دست ندهید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی:

OS: 7/8/8.1/10 (64 bit)
Processor: 3 GHz Dual Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 560 or similar (no support for onboard cards)

اسکرین شات از محیط بازی:

تصویری از محیط بازی (۱)

تصویری از محیط بازی (۲)

حجم فایل ها : ۱۱.۶ گیگابایت

پارت اول: Direct Link
پارت دوم: Direct Link
پارت سوم: Direct Link
پارت چهارم: Direct Link
پارت پنجم: Direct Link
پارت ششم: Direct Link

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

  • ۹۶/۰۱/۲۵
  • asz

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی