دانلود بازی

دانلود بازی برای کامپیوتر

دانلود بازی

دانلود بازی برای کامپیوتر

  • ۰
  • ۰

Running Gods بازی اکشن و ماجرایی است که توسط Midnight Games EIRL برای کامپیوتر عرضه شده است. ماجراجویی حماسی آغاز شده است. اگر شما آماده ملحق شدن به این ماجراجویی لذت بخش هستید، زمان آن فرا رسیده است. می توانید در این ماجراجویی حماسی با انتخاب شخصیت مورد علاقه تان سهیم شوید. در این بازی اکشن ماجراجویی هفت دنیای مختلف وجود دارند که هر یک از آن ها طراحی های محیطی متفاوتی با سایرین دارد. بنابراین هرگز از جستجو و کاوش آن ها خسته نخواهید شد. Running Gods در مجموع شامل بیست و هشت مرحله چالشی می شود. اگر در اولین مرحله حداقل امتیاز مورد نیاز را به دست نیاورید نمی توانید وارد سایر مراحل شوید که البته در مورد سایر مراحل نیز به همین صورت است. اول از همه برای تکمیل یک مرحله نیاز دارید که شخصیت انتخابی تان را با استفاده از مهارت های خاصش در برابر خطرات محافظت کنید.

عکس دانلود بازی running-gods-www-freegames-ir

دانلود بازی Running Gods برای PC

 

به یاد داشته باشید هر هفت شخصیتی که می توانید در قالب آن ها بازی کنید در ابتدای بازی در دسترس نیستند و بازیکن باید برای آنلاک کردن آن ها امتیاز لازم را بدست آورد. یکسری قابلیت خاص برای این شخصیت ها وجود دارد که همه این توانایی ها را می توان ارتقاء داد. اما برای سفارشی سازی نیز نیاز دارید که امتیاز بالا را بدست آورید. جمع آوری آیتم هایی که سر راهتان وجود دارند را فراموش نکنید زیرا برخی از آن ها در سفارشی سازی بسیار مفید خواهند بود. اگر تمایل دارید که بازی را با دوستانتان تجربه کنید می توانید از مود Co-operation استفاده کنید و از مود چند نفره با یک تا سه شخصیت دیگر لذت ببرید.

برخی از ویژگی های بازی

امکان انتخاب شخصیت مورد علاقه از بین هفت شخصیت مختلف

امکان ارتقای توانایی های شخصیت انتخابی

جمع آوری آیتم های جدید و بدست آوردن امتیازات بالا برای سفارشی کردن بازی

مود چند نفره کامل که تا چهار شخصیت را ساپورت می کند

حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی:

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i3-2100 (3.1 GHz)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce G405
Storage: 1400 MB available space

اسکرین شات از محیط بازی:

تصویری از محیط بازی (۱)

تصویری از محیط بازی (۲)

حجم فایل : ۳۴۵ مگابایت

 دانلود بازی با لینک مستقیم از سروی فری گیمز: Direct Link
 …

پسورد فایل : www.freegames.ir

  • ۹۵/۰۶/۳۰
  • asz

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی