دانلود بازی

دانلود بازی برای کامپیوتر

دانلود بازی

دانلود بازی برای کامپیوتر

  • ۰
  • ۰

Worms W.M.D بازی جدیدی در سبک اکشن و استراتژیک است که توسط کمپانی Team17 Digital Ltd  طراحی و برای پلتفرم PC روانه بازار شده است سری بازی های worms اکنون با مهیج ترین نسخه برگشته است. با ظاهر ۲ بعدی فوق العاده طراحی شده توسط دست، سلاح هایی جدید، معرفی ساخت و ساز، وسایل نقلیه و ساختمان های جدید همراه با بازگشت برخی سلاح ها و گیم پلی های محبوب کلاسیک. راهتان را از طریق ۳۰ مرحله مبارزه ای که دشواری آن هر مرحله بیشتر می شود، توسط انبار عظیمی از سلاح های جدید و کلاسیکِ در اختیارتان باز کنید. از وسایل نقلیه جدید برای ایجاد هرج و مرج در صفوف دشمن استفاده کنید و از ساختمان ها برای بدست آوردن برتری تاکتیکی همزمان با اینکه سعی در تسلط در میدان جنگ دارید، استفاده کنید.

عکس دانلود بازی worms-w-m-d-www.FreeGames.ir

دانلود بازی Worms.W.M.D نسخه CODEX برای PC

می توانید همزمان با دشمنان و رقبای مختلف در سیستم بازی چند نفره آنلاین یا محلی و یا در سیستم رتبه بندی رقابت کنید. دشمنانتان را نابود کنید با نارنجک آن ها را از بین بریبد و یا با هلی کوپتر و تانک و ۸۰ اسلحه و ابزار مختلف بر آن ها بتازید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی:

OS: Windows 7/8.1/10 (32-bit versions)
Processor: Intel Dual Core 6600 @ 2.4GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel 4400, GeForce GTX 280, AMD Radeon HD 7750

اسکرین شات از محیط بازی:

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور فری گیمز: DirectLink

پسورد فایل : www.freegames.ir

  • ۹۵/۰۶/۰۴
  • asz

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی