دانلود بازی

دانلود بازی برای کامپیوتر

دانلود بازی

دانلود بازی برای کامپیوتر

  • ۰
  • ۰

Future Unfolding بازی جدیدی در سبک ماجرایی است که توسط Spaces of Play UG برای کامپیوتر منتشر شده است. این بازی اکشن و ماجرایی بیش از هر چیز بر اکتشاف تمرکز دارد. هدف شما در این بازی کشف رازو رمزها و اسرار مخفی در مناظر اطرافتان است. هیچ آموزشی در ابتدای بازی وجود ندارد و کسی به شما نخواهد گفت چه کار انجام دهید و شما باید دنیایی رویایی و سورئال اطرافتان و هرچه را می توانید طی بازی کشف کنید. طی سفرتان با حیوانات مختلف روبرو می شوید. برخی از آن ها اهلی هستند و به شما در حل معماهایی که منجر به بازشدن محیط های جدید می شوند کمک می کنند. اما بقیه حیوانات خطرناک و یا حتی کشنده هستند و باید از آن ها دوری کرده یا راه هایی برای اهلی کردنشان پیدا کنید.

عکس دانلود بازی FUTURE-UNFOLDING-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Future Unfolding برای PC

در هر زمان از بازی می توانید مسیرتان را آزادانه انتخاب و به سوی جنگل های فراموش شده یا غارهای مخفی گام بردارید. نگران گم شدن نیز نباشید زیرا یک نقشه دقیق و خودکار به شما در جهت یابی کمک می کند. با گذشت زمان محیط های بیشتر و بیشتری را اکتشاف می کنید. و همواره راهی برای خروج از هر محیط وجود دارد. اما مقصد بعدی شما کجاست؟

حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی:

OS: Windows 7 (64-bit)
Processor: 2.4GHz Intel Core i5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel Iris Graphics

اسکرین شات از محیط بازی:

  • ۹۵/۱۲/۲۶
  • asz

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی